barnvakt

sitter här och är barnvakt åt filip, ann är och hämtar tomas. vi har sett madicken i junibacken, lotta på bråkmakargatan och nu ser vi emil i lönneberga:) hehe! jag måste verkligen säga att jag saknar min pojkvän, väldigt jobbigt:( men han kommer ju på fredag, då de är nattivalen, få se hur mycket vi kommer att träffas eftersom jag kommer att jobba väldigt mycket! men jag ska ändå lägga tid till honom för jag har saknat honom så mycket! min älskling! längtar också till nästa helg då mamma och dom kommer, saknar dom också! här kommer lite bilder på mig och fille:)

måste ju vara lik ann eller nått, för då han kolla på skärmen sa han och där är mamma ann? jag bara nä de är ju jag? då sa han bara nä, mamma ann!!! haha skillnaden är ju bara att jag har svart och hon har rött hår?:) hehe! men birgitta på jobbet tyckte också vi var lika så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0