hemma

nu är jag hemma, jo förresten besiktningen av lägenheten gick väääldigt bra:) tur jag var hemma.
han: ja alltså de behövs egentligen inte tapetseras om men vill du de?
jag: joo det vill jag verkligen!
han: okej, jamen då skriver vi väl de, de ska egentligen inte göras om förrän 2018.
jag: okej.
han: men du, vill du att vi tapetserar om i hallen också ? (där de inte är några skador alls men senapsgul tapet med båååård?)
jag: ja jätte jätte gärna.
han: okej men då skriver vi in de också....

hahah:)
så när jag kom hem hade han redan fixat med lampan och dörren,. hihi duktig vaktmästare!:)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vars har ni flyttat?:)

2010-06-07 @ 18:09:14
URL: http://rebeccaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0