jag smäälter!!!!

aaaaaa, titta hur förbannat jävla söt denna hund är!!! som att jag vill ha en sån!!! det kommer att bli min hundras i framtiden, när jag ser denna bild så tänker jag bara på ronja, tänk om hon kunde varit kvar här på jorden, hur underbar hund som hellst, det är den finaste hunden vi någonsin haft! Ronja, tänker på dig älskade vän, du är den bästa, helt klart den bästa!!

vill ha denna gullunge!:)

ska plåga mamma och lägga upp såna bilder så hon inte klarar det längre och köper en :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är inte en tvekan om att det blir en samojed nästa gång men inte än.

2010-03-15 @ 07:38:11
Postat av: Ann

Ååå så jäkla söt! Har faktiskt varit sugen på en Samojed..

2010-03-15 @ 12:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0