19:26

hej hej bloggen:) jag och mamma sitter framför tvn, har diskuterat om en låt. jag sa det var tommy nilsson och hon sa de var tomas ledin, så var vi ju tvungen kolla upp de, haha och jag hade rätt! tur för mig :p vi har kollat på lite löshår, alltså exstensions (hur f*n de nu stavas) eftersom jag inte verkar få tillbaka mina lockar:( så kanske blir att sätta fast istället, men inte för långt , 45 cm, förra löshåret jag köpte var 62 cm, så då vet ni skillnaden ungefär:) mattias slutade kvart i sex så han är inte hemma förrän elva-tolv någon gång och då sover jag nog, men han skulle komma och lägga sig med mig, sa till han att om jag sover får han inte väcka mig, men vet att han kommer göra de, fast inte med mening som han brukar säga:) hehe!
ciao!

bjuder upp på en bild på mig och annika:D haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0