sånhär lista då!:)

bra tidsfördriv;)

Tänker du att/på:
Någon speciell just nu?: ja,
Isåfall , vem?: mattias
Tiden läker alla sår?: nej, det gör de inte
Pengar är lycka?: nja..
Utseendet är allt?: haha näää!

Vad:
Är din favoritsport?: handboll och fotboll
Är din favoritmat?: palt typ:)
Har du för jeansstorlek?: onödig info:)
Är ditt livsmotto?: live your day likes it’s your last!
Har du för betyg?: bra
Gör du just nu?: svarar på denna lista:)
Gjorde du igår?: var med jonas och älsklingen!
Ligger till vänster om dig?: inget alls;p

Utseende:
Längd?: 169
Vikt?: vill inte säga.
Hårfärg?: mörkbrun
Hårlängd?: efter jag limmat fast mitt hår långt:)
Klädstil?: jag har ingen speciell stil
Fräknar?: jo faktiskt:)
Har du bröst?: det har alla, så ja:)
Har du höfter?: jajjemen
Små fötter?: haha stl 39 så nae
Piercing?: öronen, har haft i naveln och näsan:)
Tatuering?: nope
Smal?: förr ja, haha men haha.
Ögonfärg?: blåa

Senaste:
Personen du kysste?: mattie:)
Personen du kramade?: mattie:)
Personen du tänkte på?: han jag alltid tänker på, mattie:)
Personen som sov i din säng?: mattie och kira:)
Personen du hade sex med?: mattie?
Personen du skrev med på msn?: haha är aldrig på msn så vet inte.
Personen du var med?: mattie och jonas.
Djuret du köpte?: kira, men snart nova:)
Maten du åt?: grillat för typ 10 min sen:)
Fyllan?: crusingen.
Gången du spydde?: ingen aning faktiskt!

Har:
Du suttit i fängelse?: hahaha nä!
Du åkt ambulans?: nope
Du kysst någon den senaste månaden?: jadå:)
Du haft sex de senaste 2 veckorna?: jepp!
Du svimmat?: nja, nä de har jag nog inte
Druckit alkohol?: jao
Delat säng med någon av de motsatta könet?: ja eftersom jag och min pojkvän varit tsm i ett år och åtta månader så ja?
Blivit kramad av de motsatta könet den senaste veckan?: jadå:)
Delat säng med någon av samma kön?: men förmodligen?
Fått IG i betyg?: ja faktiskt, på EN enda uppgift
Fått MVG i betyg?: jajjemen
Blivit utslängd ifrån en lektion flera veckor i rad?: hahaha nä:)
Blivit polisanmäld?: nej
Stått på en scen och uppträtt?: jadå

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0