sjuklingen :/

Idag har jag varit sjuk, eller jag var de igår också egentligen, jag bara svettas och allt är varmt och så mår jag illa. Så inatt sov jag i trosor och sport topp och vaknade med att jag hade ett boxerlinne på mig, avigt och fel väg, och en klänning uti kudden. Jag låg i bäddsoffan inatt och så låg de en klädhög en bit ifrån så jag måste ha gått i sömnen eller nått, jag mådde också väldigt illa imorse så jag stannde hemma istället för att fara på skolan ! ;s jag har inte gjort så mkt, de gick över lite mot eftermiddagen och sen så for jag på träningen eftersom jag inte har tränat på ett tag, eller jag missade bara torsdagsträningen men känns som en evighet! De gick väl hyfsat bra, beställde en ny dress, mitt lag hade ju redan hunnit skicka iväg beställningen så jag fick beställa med damerna istället men nog går de bra :) Nu ligger jag i sängen och har de skönt, har nyss sett Desperate housewifes, vad  har hänt med de? De programmet har ju börjat bli så läskigt, flera mord under bara ett program. ja! Jag ska upp halv sju imorrn, eller jag ställer klockan då, sen snoozar jag nog till sju kanske :) Bussen går ju ändå åtta=)

Men nu hade jag tänkt he på nån film, jag vet inte vilket än! Jag såg the rocker idag, den var väl sådär, den var inte sådär rolig som jag trodde den skulle vara med den gick ändå att se så ! : )


Före jag ska sova så ska jag läsa min brors blogg, haha han har gjort en ny :D http://enjagares.blogg.se/ kan bli kul att läsa:D hhehehe

SOV GOTT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0