magsjuk?

jag for hem från skolan idag, mådde så jäkla illa, vi hade ju idrott på skolan idag och hade basket, inte så värst kul men ändå! och jag fick massa sura uppstötningar vilket inte var så roligt, så jag for hem, det är ju lika bra! Hade bara matte och uls kvar och på ulsen är jag klar så! mamma har sagt att jag måste städa mitt rum, det ser f*rj*vligt ut, hehe! kläder överallt och dammråttor ;D hehe!

Vi håller ju dessutom på att göra om våran toalett som vi inte gjort sen vi flytta hit, hehe (snart två år sen) det har ju varit så himla mycket som skulle renoveras om, typ alla rum.. då rinner tiden fort iväg. Men nu håller toan faktiskt på att få ett slut, fast ändå mycket jobb kvar. ;s


Toaletten:-)
  

dagens låt: Cris Brown - With you

 

pussslove<3
M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0