en tjej....

det finns en tjej här på jorden, hon är väldigt speciell, bara av att titta på henne så blir jag glad, och så har det varit ändå sedan jag föddes, från den dagen jag föddes så blev vi bästisar, vi var alltid med varandra och det var bara du och jag, vi hade alltid så himla kul ihop.. men så började vi högstadiet och hamnade inte i samma klass, det var där, där allt började att förändras, men vi var fortfarande med varandra rätt så mycket ändå till en början eftersom vi älskade att vara med varandra (vilket jag gör än), men så blev det bara att vi gled isär mer och mer, och vi började på gymnasiet och höll kontakt men inte i närheten som förr, det som är tur är att vi är kusiner, det är de som håller ihop oss, våra familjer hälsar på varandra och vi träffas ett tag, och bara den lilla stunden för mig är jätte värdefull för jag blir så glad, och mattias säger efter varje gång vi träffats: alltså det syns verkligen att du gillar henne, du är som en solstråle då du är med henne... och det är så sant, det finns många vänner som jag har som jag älskar, men ingen kan din plats i mitt hjärta, det är svårt och den platsen kommer aldrig att ersättas, och jag hoppas i framtiden nu, att vi kommer börja umgås mer för det vill jag verkligen, för jag älskar dig annika, och jag saknar dig jätte mycket, vill att allting ska vara som förr, då det var du och jag. nu säger jag inte att jag vill att allt ska vara som förr, jag har en pojkvän som jag älskar jätte mycket och jag har nya vänner som är guldklimpar, jag vill att allt ska vara som förr mellan dig och mig, det är så jag menar! du har varit och kommer alltid att vara min bästa vän, den jag kan berätta allt för och veta att du inte berättar det vidare, och det betyder väldigt mycket för mig! jag älskar dig annika öström och låt oss ta tag i detta och börja umgås som förr....

denna tjej är väldigt speciell i mina ögon




piff och puff :-)

















får en puss av dig här:-)










våran fransman Romain..








vi cyklade till varandra, 12km eller nä +3 till :-)





6:an..









ja jag vet, vi är lite fjortis:-) men sånt hör till i uppväxten de med:-)




Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

jätte kul om ni tar upp kontakten med varanndra, jag grät när jag läste vad du hade skrivit, jätte gulligt. Kram

2010-02-25 @ 16:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0