nattivalen

ja, jag har jobbat morgonpasset andra dagen nu och fick ledigt från 12 och ska börja om nu snart, kring sju! igår gick bra, men var mycket trött idag! jobbade till två igår. det var kul, för vi behövde typ inte göra något, plocka tomflaskor, så vi typ stod och kolla på anna bergendalh och björn rosenström, så det var kul! ikväll är det hammerfall!:) vilken tur jag har som får sällskap ikväll, mattias kommer också in, för jag gör ju typ inget ändå, går nån vända ibland och plockar, man kan ju inte gå och plocka runt benen på folk så mellan spelningarna plockar man och det går snabbt:) så det b´lir nog bra om mattias är med, får jag lite mer tid med honom också:)

jag och mattias har varit till våran stuga, även kallad "lilla stugan" som ligger i tjappsåive, säger nog inte er så mkt men här i trakterna iaf!:) var och kika och jag tog våran tv därifrån och ska ha här vid sängen för älsklingen tog med hans dvd och massa filmer som jag kan se!:)<3

nu ska jag börja fixa mig lite, byta om osv. hoppas ni får en trevlig kväll alla läsare!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0