äntligen fredag

slutade klockan 11 idag och började kvart i nio:) hehe sköönt! så mattias och hans syrra annika kom och hämtade mig på skolan så for vi hem och åt varma mackor, så for vi ut och skidrade och sen har vi kört lite skoter:) jag har börjat ta tag i mitt liv, förr har jag bara ätit godis och gått upp mycket i vikt, förr gick man ju aldrig upp hur mkt man än åt... men så när jag tittade mig i spegeln så hade jag bestämt mig, börja ut och gå iaf, äta Allévo (men äta en vanlig måltid) så jag börjar att äta pulver imorgon får se hur det går.. men ni får inte missuppfatta mig, jag säger inte ååh jag är så tjock men det har blivit skillnad på mig, de ser man när jag är utan kläder. och jag vill inte bli mager, jag vill bli som förr och sen hålla mio där. så om jag äter pulvret och motionerar så rasar det några kilo, dit jag vill så trappar jag ner med pulvret och trappar upp träningen. och jag har bestäm mig också en sak INGET GODIS! MAAAX, MAAX en gång i veckan, om ens det, kanske lördag!!!! hehe nu måste jag ta tag i mitt liv, herregud innan sommaren iaf....


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanske dax att jag får lite sällskap i löparspåret.

2010-03-12 @ 21:58:34
URL: http://jjohannalundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0