jobbar jobbat jobba

i fredags jobbade jag, igår jobbade jag, idag jobbade jag också och imorgon ska jag jobba och kanske på torsdag. men hoppas jag blir klar imorgon så jag kan fara till luleå med kusse:) för kom på att jag skulle ju hjälpa mattias systrar att flytta! aja, de ordnar sig nog, det hoppas jag ! :)

ikväll ska jag se desperate, för det börjar en ny säsong ikväll och var så länge sen jag såg det, förr såg jag de jämt:) sen ska jag se cougar town, för jag älskar hon skådespelaren, hon som spelar Monica i VÄNNER! jag tror den serien kan vara jäkligt bra:) men jag glömmer alltid bort att se serier, men de går väl att ladda ner:)


Kommentarer
Postat av: anonymus;)

vart jobbar du?<3

2010-03-03 @ 18:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0