14 maj

äntligen har man fyllt 17:) det jag har fått hittils är: tomas sabo armband, presentkort på dinsko (fick jag av älsklingen, helt perfekt!). av mamma och dem fick jag : en kavaj, shorts, klänning, convurse(?) skor, och det bästa exstensions:D så blir nog he fast det på måndag kanske?:) har bakat klart och gjort tårtorna klara, tjejerna kommer ikväll så då blir det myskväll då:) mysigt värre=) imorgon så ska jag festa då de är crusingen kommer nog bli roligt det med:) måste även säga tack för alla gratulationer:) jätte gulligt:) nä nu ska jag fortsätta njuta av min dag!
puss!  


Kommentarer
Postat av: Faster

Grattis på dig..present kommer...

2010-05-14 @ 14:35:30
URL: http://solu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0